Det vart ett gossebarn!

I dag föddes ett älskat gosse barn!
Jimmy & Jennys lilla son!


Jag vet att Jimmy sitter där stolt vid sin sambos & sons sida... Att du skulle få en son min vän anade jag starkt! En liten Jimmy är född... En liv släcktes, ett nytt liv tändes... Detta genom dig min vän!

I dag ska dessutom domen komma mot den man som tog Jimmy i från sina nära & kära... Det är mkt uppståndelse kring detta... Det är förståeligt. Men jag önskar bara rättvisa skapas. Det var det enda du ville. Ha rättvisa. En människa med större hjärta får ni söka efter! Ni kommer den aldrig finna... Hjärtat hans slår alltid i våra hjärtan, vi glömmer aldrig för vi älskar dig så!

All kärlek till Jenny, Bella & sonen! 

Love / Sandra. 

image1

En stolt pappa som vakar över sin familj från ovan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0