E jag intressant...??


Asså d e verkligen roligt att se att statistiken bara blir bättre o bättre på min blogg fast d  känns som ja bara blir sämre o sämre på att skriva i den...
Men e nog kanske bara en svacka nu sku ja tro.....

Jaha ännu en helg e nu över...
Den har känts lång den här gången faktiskt...
Kändes som den började i torsdags när ja tog hit tjejorna på middag och tog nått vinglas.

Fredag började med ett besök i Kalix samhället o sen en lugn dag hemma me lite plock o matlagning....
På eftermiddan kom Madde o Saga till byn...
Så jädra söt hon e med sina underbart stora bruna ögon!!!
Vi började prova lite kläder och påbörjade make-upen innan vi packade ihop Sagas grejer igen och åkte upp till Överkalix där vi lämnde av lill tösen hos fammo o faffa.
Racing hem vart d för att göra oss helt klara o slänga in pajen för lite middag åxå...
Grymma problem me chaffis hade vi, inte en kotte som körde.
Alla var på stadioncrossen, många redan onyktra....
Men vår räddande ängel vart till slut min lillebror som vanligt!
Denna gång skulle vi ut i Kalix...
Vi trodde på en kanon kväll, men tyvärr var d  dock ingen sådan....
Var grymt lite folk, spelades inge bra musik....Nä ingen höjdare alls.
Vi träffade dock mkt folk vi kände så d var ju skoj iaf o jyra på me dessa....
Händer ju inte allt för ofta nå mer att man går i Kalix så...

Dessa toabilder på tjejtoan hahahaha!!!

Nä väl lite smått slitna vi var på lördag morgon iaf...
Madde åkte på sena eftermiddan och jag somnade en timme på soffan...
Tänkte mig till stan men kände att mina ögon inte orkade köra bil...
Så d slutade med en lugn vinkväll hos Fanny, till slut tog tröttheten överhand och klockan 24 var ja hemma o flög i säng direkt...

Söndag var en otroligt skön dag.
Kände mig så avslappnad... Kan inte riktigt förklara....
Sov länge, vandrade omkring i morgonrock halva dan och åt en stor härlig frukost.
Kollade en massa repriser på tv och åkte på kvällen till fanny och surrade med henne O Hanna i timmar....

Nu e d måndag igen... Sökt ännu mer jobb idag.
Som vanligt alltså...

Love // Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0