En dag med mamma i Happis!

Jaha ja då har ja o mamsen vart på IKEA igen...!!
Hinner inte hända mkt på det varuhuset mellan gångerna ja e dit, haha!
Har varit en del på sistone, har dock inte handlat alla gånger utan följt med som sällskap faktiskt :-)
Men i dag fick ja mig en kastrull, rivjärn o ljus!
Kastrullen e så fin :-) NÖJD!

Såja nu vet ni hur dom ser ut åxå :-)

När vi sen satte oss i bilen frågade mamma om vi skulle våga oss in på skopunkten....
Jo tyckte jag då :-)
Vi kanske skulle överraska oss själva o komma ut tomhänta!
Dock blev inte fallet så :-/
Blev köp 3 betala för 2... Så ser mina som nästan gratis då...HAHA!!
Jätte fina söta sommarskor, vill börja andvända NU!

Var fasiken finare i verkligheten....
Sköna var dom o skor i den färgen saknade ja förra sommarn :-)
Så ännu ett par skor till samlingen, blir kul berätta till Robert att ja köpt ett par skor...Hahaha!!
Det var ju då en historia som inte alla kanske vet bått om o så låter vi d förbli då...hihi...

Nu har man ätit middag och e proppmätt!
Känner mig tjock som en gris, full me mat!
Funderar på en promis... kanske knalla upp till Fanny en sväng... Se vad hon har för sig...

I morrn bär d mot stan igen för o luncha med Theres o kanske dra en sväng genom biltvätten...
Bilen e så sjuuuuukt skitig!
Jo så får d nog bli...

Men men d var nog allt för i dag då people...!!!

Ha en mysig kväll där ute!

Love // Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0