Kvällssurr...

Sabblars så trött jag vart nu på kvällskvisten, dags kasta in handduken strax tror ja.
Fixat fejan , men ska bara plocka brynen och hänga tvätten innan....

Tog mig till Risön även i dag, kände mig oerhört effektiv i dag, fast ja kände mig så sliten rent ut sagt.
På vårdcentralen var dom åxå snälla med mig.... Så dagen har tusan i mig varit rätt så ok i dag...

Nu väntar morgondagen!
Onsdag, Onsdag... D ni.... Kanske början på resten av mitt liv?
SKRATT!!

Äh ja berättar i morrn, antingen är ja bitter eller gode glader i morrn!
Men så e väl alla dagar, antingen eller....
Ska iaf få en grymt efterlängtad massage i morrn av Kix! NEED!!!

Nu ska ja sluta virra och ta o göra d ja ska innan d e dags krypa under täcket!

Gonatt people!!

Love // Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0