Lugn helg i helgen!

I lördags bar d av mot Kixi för middag me henne, madde o små tjejerna!
Vi hade en så fruktansvärt mysig o lugn kväll, o världens snällaste små barn har dom båda två.
Kände mig dock rätt stressad o Singel den här helgen efter alla barnbesök o allt barnprat....hahahaha!
Nä skämt o sido e glad ja har alla dom runt omkring mig som ja kan goa me ibland o sen lämna tillbaka dom när dom blir griniga....Så enkelt!
Hur som helst så åt vi super gott tills vi typ höll på tuppa av, sen smällde vi i oss efterrätt så d hette duga till körslaget som förresten var super bra! Brolle ägerprogrammet enligt mitt tycke iaf!
Vi surrade en massa massa gamla minnen under kvällen, herre vad vi hunnit med grejer tillsammans o shit vad mkt ja har glömt!
Vart kvar hos Kix över natten o åkte från henne på sen förmiddag på söndag när familjen skulle på kalas...
Drog mig då mot björks för o hälsa på bakisgänget... :-)
Var länge sen bästis var bakis o inte jag... hihi....
Vi åkte ner o klämde en pizza o sen somnade Theres i soffan o jag tyckte d var dags dra sig hemåt, började åxå bli trötter...Man bli banne mig trött av o ta d lugnt en helg åxå... :-)
Åkte hem o bäddade ner mig tidigt o kollade en film o somnade innan eftertexten knappt hunnit börja, tvingade mig igenom filmen.... Den var helt ok faktiskt....

I dag måndag har jag suttit o skrivit lite CV´n o skickat ut till allt möjligt konstigt... ska nog nu börja packa en väska o pka upp mot Korpis i några dagar... Hjälpa mommo o fammo lite... vara lite sällskap till dom.
Kanske kanske gå till graven, om ja känner att ja e redo....
Så tungt.... :-(
Får se....

Ha en bra vecka people, ni hör inte från mig nu på nån dag!
Hoppas ni klarar er iaf ;-)

Love // Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0