Maj Maj måne!!

Då var d Valborg igen!
Majmånad står o knackar på dörren....!! Sweet att sommaren snart är här!
I dag är d verkligen helt helt underbart väder ute! 17 grader för tusan!!
Svårt att förstå att vi för ett år sedan satt på Siljabåten o rockade loss på rockkyssningen, herre vad tiden går!

I dag har jag o Fanny varit på en lång grymt härligt promis på förmiddan, sen har vi suttit o lappat lite sol och fixat våra hår.... ;-)
Har varit o handlat bland alla valborgsfirande människor som åxå ska äta go mat i dag och slängt ihop nån sorts marinad till köttet vi ska äta i kväll... Undra sa flundra vad d vart av d...? Får väl se...

Kvällen är fortfarande väldigt oviss....
Ska nog iaf vara nykter i kväll, åker mest troligt till bästis i kväll o umgås lite o åker sen hem igen i natt...
Rätt skönt vakna upp pigg i morrn om d sku vara sånt här väder dessutom!!
Känner inte alls för att dricka...
Så så blir d nog med d...
Jo jag vet att ni tycker ja e tråkig, men vi ses ute en annan gång d kan ja lova ;-) hahahaha!

Nu ska jag ta o fixa o dona lite här hemma o sen ska ja göra mig i ordning o fara till mamma o hjälpa till med maten...

Ha en underbar Valborg nu vänner där ute!
Sköt om er och ha respekt för elden!!! :-)

Love // Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0