Måndag - Fredag hela veckan....

Woops!
Redan torsdag!! Herre jisses!

Varit hos mommo o fammo o sällskapat lite o hjälpt dom med lte sysslor som dom inte klarar så bra själva.
Känns bra hjälpa dom o finnas där för dom, hur hade mitt liv sett ut utan dom egentligen?
Älskade far o mor föräldrarna mina!
Saknar moffa & Faffa :-(

Kom hem i går, onsdag.
Pappa räckte över ett ams brev direkt ja kom hem o som vanligt vart ja fly förbannad när ja öppna d, o såklart hade dom redan stängt så ja inte kunde ringa dom! Nu var ja RIKTIGT arg!
O sen SOM VANLIGT var min handläggare sjuk i dag o ingen annan ville heller prata med mig, så nu håller ja på koka över...stackare när ja väl får tag i henne..
Jo jag vet ni skrattar, men nu e ja arg o less... Ingenting fungerar ju!

I kväll ska Bästis o Hannah komma på middag...
Undra hur den middagen kommer smaka... Köttet glömdes i ugnen i natt  o e säkert för torrt...IRRI!!!
Äh nog går d äta!
Blir mys svamla lite me flickorna iaf.
Få se vad som händer till helgen då... Om det blir nått av nånting...
Känns mest rörigt just nu... :-)

Nu måste ja nog ta o börja fixa med potatisen till middan...

Ha en bra kväll!

Love / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0