Nä men nu jäklar....!!

Såna underbara dagar d e ute nu för tiden, vad har hänt med vädergudarna? Har dom fest eller?
Förra veckan var ja slö o orkade ingenting typ, trodde ju ja skulle bli sjuk.
Den här veckan känns något bättre faktiskt...
Har en hel del hinna med i veckan oxå, men d e bara skönt ha nå o göra.
Ska massera en del, besöka farbror doktorn, tvätta fälgar ( sjukt trist ), fixa frillan, städa klart mitt hem, och faktiskt så ska ja på en intervju.... säger inge mer än så. Men snälla håll tummarna för mig där ute!

I dag har ja tagit mig en springning igen, var aningen lättare men ack ändå så tungt.
När ja kom hem fixade ja bort all snö o alla isflak på verandan.
Så nu e den tömd åxå, bara vänta på lite lite varmare dagar så e d bara olja in eländet igen!
Den där sabblars spaden & sopen e bra träning för mina armar o rygg men kan dock göra mig så illa åxå...
Ont i flera dagar ibland...
Fast nu sitter d nog mkt i att ja masserat som en tok den senaste veckan, min kropp e inte van vid så här mkt kroppsarbete hahaha!!
Så därför behöver ja mig ett jobb NU! Så less.... Varje dag...

Nu har ja precis ätit lite lunch o ska nu hänga lite tvätt och diska lite disk, sen bär d av mot grytnäs.
Hatar d stället, men ibland måste man dit.... Alla dessa MÅSTE undersökningar.
Jooo, jag har skräck för dom, sjukhusen, läkarna... Alla dom där som kan säga att d e nå fel på en.
Ungefär som tandläkarskräck...hehe...
Nä hoja...

Nu ska ja lämna er i fred!

Love // Sandra

P.s Jag tänker på en grej som ja inte kommer säga till dig! Hihi D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0