Sandra = OTRÄNAD

Oj oj OJ!
Vaknade i morse med VÄRLDENS träningsvärk!
Hoja har ont från tårna uppi huvve...!!
Detta efter springrundan i styrket i förrgår...
Kände i går på dan att den kom krypandes, och i dag e den outhärdligt för tusan!
Hur ska jag palla massera ett jäkla fotbollslag i eftermiddag?
Eller lag och, några ur laget... Blir fan så många annars... :-)

Nå vad gjordes i går då?
Yes, d blev lunch med bästis och en massa tjatter :-)
Gumman sku tyvörr i väg o jobba tidigt så d vart den kortare varianten av möten den här gången.
Åkte sen till biltvätten....
Ja herre gud...
E som första gången jag gör d där själv, annars har ja ju bara suttit brevid typ....
Tror ni inte jag typ blev fast inne i tvätten?
Jajjemän!
En snäll karl inifrån macken kom i hjälpte mig i gång o ur det hemska rummet!
Jag hade varit lite för snabb på koden bara tror ja...
Jag kom mig ju ut iaf med något renare bil än tidigare, dock inte helt HELT ren....Men d värsta e borta iaf.
Hoja den såg gräslig ut ju!
Sen bar d av mot Kix för och ge o få massage...
Det var lugnt med och ge massage förrutom att ja kände att den sabblars träningsvärken började ta vid i armar av min kära träning dagen före.... (sjukt så otränad)
MEN SEN, när Kix massera mig, gud hjälpe mig SÅ ONT jag hade!
Inte konstigt jag går omkring o har ont i ryggen, och massageterapeut ska man vara själv...
Tjena så bra man tar hand om sig själv, NOT!
Nu ska d bli ändring på d! Nytt möte me Kix nästa vecka, för d var hemskt...
Har aldrig gapat så mkt under en massage...
Sen så bjöd dom på middag på ankarkronan, SUUUUUPER gott var d!
Sen har dom spela tv-spel som vanligt i d där huset...hahaha!
Och jag tittat på, har sagt att ja kanske har lärt mi gvad d där ska gå ut på en dag ;-)
Men ja gör d så gärna, härligt sällskap e dom hur som helst!
På kvällen sen så åkte vi o köpte glass o maränger... Kix tyckte vi sku göra swirch....swirzz?(( Hur fan stavar man d där ordet egentligen!!!!!!!!!!))
Shit pommes vilket portion! och där var föregående dagens träninghelt veisted...!!! :-)
Gott var d iaf ;-)
Så d vart en hel skön dag hos Kickan o Andre i går och såklart lilla Nelly, Lovis var hos mommo o myste.
Nästa helg väntar Kickans tjejfest, ser fram emot den jätte mkt!
Ingen aning om hur helgen ser ut, men efter den här veckan och hur ja känt mig så blir den nog rätt så lugn iaf...
Min kropp e lite färdig....
Men men helgen har ju knappt börja, ska iaf o massera i eftermiddag. Grabbsen i Assi....!!

Men nu ska ja äta upp min gröt och sen ta en promis!

Ha en skön fredag!

Love // Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0