Pick-Nick, hotto, efterfest, hotto.... galenskaper!!!

I går lördag träffades jag, Lina, Melinda & Johanna hemma hos Lina och dukade upp för pick.nic på hennes vardagsrumsgolv.
Lina håller på & flyttar in i lägenheten och inväntar sin nya soffa, därav kom ideen om pick-nick på golvet.
Vi hade d suuuuper mysigt!
Synd att jag inte har någon kamera så jag kunde visa er.
I vår pick-nick korg hade vi en massa goda ostar, kex, frukt, och vin.
En riktig tjejkväll i tusen & en natt anda!
Vid midnatt packade vi ihop korgen och gick ner till Hotellet, där jag började med och skåla för Jimmy  som skulle fyllt 30 år i dag. Undrar vad Johan hade blandat i den drinken, stark var den och aningen onykter vart man....
Dock fick vi oss en shot åxå jag som lovat mig själv och sluta upp med dom där små farliga glasen.
Nå väl herre vilken natt d då blev.
Efter hotellets stängning åkte vi till Risön på efterfest, d var liksom jag o grabbsen...skratt.
Lina var så klok så hon gick hem efter krogen.
Nå fick ju gå husesyn i Risön och ringa Kickan halv 4 på morgonen och väcka henne..... Fy d var inte alls uppskattat, hihi...
Sorry sötnos! =)
Vi blev där ett bra tag ändå och sen bar d av in mot Kalix igen, och varför vi gick på hotellet IGEN e ju då för mig en gåta men där hamnade vi.
Stackars Emma o Johanna i repan som fick stå ut med oss....mig =)
Men klockan var redan så mkt så jag & Johan satte oss o åt hotellfrukost.
Där satt ja i partyklänningen och åt bland alla hotellgäster, så här i efterhand.... GRYMT PINSAMT, men tänkte inte så mkt på d då..
Vi satt o surra ett bra tag sen tog ja klackiskorna i handen och knallade över vägen hem till Lina och min madrass, Stängde ögonen och sov på stubinen.
Kollade aldrig klockan när ja kom hem men kan inte ha sovit länge när Lina stiger upp o sa gå o jobba, tok!
Men jag tog mig hem till slut och åkte till mamma med en pizza. Åt den och blev så fruktansvärt trött!!!!
Kändes som ja höll på o somna i bilen under den lilla åkturen från mamma o hem sen...
La mig i soffan o sov 3 timmar.
Plockade ihop hemma, packade väskan och har nu flyttat till bror igen.
Såg precis att han fått ikeakatalogen så efter bloggandet ska ja lägga mig till rätta i soffan o gå igenom den från pärm till pärm. Nu e man ju i flyttankar så d passar ju perfekt.
Ska nog gå o kolla in en lägenhet i morrn om ja hinner =)

D var nog allt för mig i dag....
Har ni vägarna förbi Kalix så hör av er....Sällskap sökes =)

Love // Sandra

P.s Finally, på tisdag får ja fara till hudläkarn!!! Hoppas ja snart kan se normal ut igen....!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha:) poppa popcorn bakom baren!

2008-08-24 @ 22:47:41
URL: http://emmanystrom.bloggagratis.se
Postat av: Josse

Du är omänsklig och du får mig att känna mig gammal. Det är inte okej :)

2008-08-25 @ 11:35:20
URL: http://jossessan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0