Unga älskade människors liv slocknar....

Oj shit vad jag har släpat efter me d här nu plötsligt!
Inte min mening, men har verkligen varit en kass vecka överhuvudtaget, ni hade inte orkar lyssna på mig iaf :-)

Har varit på en jobbgrej i går ( torsdag ). Tyvärr vart d inge den här gången heller.
SKulle starta helt eget isf, men lokalerna var för små för min rörelse, så går inte... TYVÄRR!
Tjejen som äger stället verkade hur bra som helst...
Men men... jag får fortsätta mitt sökande....*STOR SUCK*, så otroligt less söka jobb! Vill börja jobba NU!
O då menar ja inte i nån kassa på ica utan jag vill börja jobba med d ja utbildat mig till NU, fan vad roligt!

Tyvärr har ännu en tråkiget i närheten hänt, mordet i Morjärv.
Känner inte killen som dog, men vet vem han är och var en vän till Jimmy :-(
D e så fruktansvärt hemskt sllt som händer nu för tiden!
Det verkar som d aldrig ska ta slut ju!
Daniel som dog lämnar även han efter sig ett barn... Så fruktansvärt hemsk.
Så mina tankar har varit hos dom anhöriga i dagarna....
Klen tröst men d e goda vänner som möts i himlen.... 
Saknat Jimmy & moffa som en tok i veckan!! Och sen får man höra om ännu ett mord....
Hoja jag ryser så ja får gåshud! Vart e världen på väg!?!? ALLVARLIGT!
Vila i frid Daniel.

I morrn fyller mamma 50....
Ska dit o baka tårta till henne o lite annat gott, sen ska vi äta gott me bror o mamma.
Fira henne en gång till :-)
Haha, skrattar fortfarande när ja tänker på hennes reaktion på festen förra helgen, vart så suuuuper bra!
Nöjd verkar hon vara med den åxå! Tackar man för efter allt slit ;-) hihi....
Sen ska d bära av mot staden med relax, fest o utgång... Tror o hoppas på en toppen skoj kväll, känns som d behövs lite skojerier i tillvaron nu!
Jag o bästaste bästis brukar inte få tråkigt tillsammans så....:-)
Ni får väl höra till veckan ;-)

Nu ska ja fixa klart mina naglar o gå o lägga mig o sussa sött!!

Love // Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0