Tisdag på menyn

Ja ni...
D fanns banne mig mer o skriva om om dagarna som arbetslös...
Nu gör ja inte så mkt mer än jobbar, äter, tränar o sover... Just ja d var så här livet såg ut egentligen!
Började 11 i dag, vaknade 9... Inte vaknat en enda gång under natten, gode länge sen jag sovit så hårt.
Märks redan en total förändring i mitt liv, o glad e jag!

Finns ju dock fortfarande en massa frågor utan svar i bakhuvudet som ibland nöter för mkt på huvve...
Men d e väl bara o gilla läget o acceptera att svaren inte kommer komma till mig...

Percis ätit middag och hamnat i lite av en salladskoma, och me tanke på koma så ska jag ta o ringa min komavän Fredrik nu! Länge sen man surra med han... Kolla så han håller sig i skinnet där nere i Götet.
Så nu har jag inte tid med detta mer...
Finns dessutom inge mer skriva...

Jo!
Var med & heja fr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0