Änglar visst finns dom...

Ja ni... Jag vaknade i dag åxå.
Sent...
Vaknade av ett pip från telen, ett sms....
Från Forsbyns skogar, Anna & barnen skulle & bada o fråga om ja inte ville följa.
Min tanke var faktiskt att åka upp till dom hur som helst i dag, alldelens för länge sen sist, så jag hakade på!
Åkte till Kalix på badis.... Busa runt me Agnes i poolen & Arvid gjorde sina djupdyk från Annas famn hela tiden.
Snacka om kallsupar killen tål, oj oj :-)
Söta små barn, saknar dom så mkt jämnt, love dom där ungarna! :-)
Otroligt skönt bada lite faktiskt, men ännu en dag me bikini... D var mindre skoj, e fan inte tid för den än!
Måste fixa den här kroppen till sommarn o d me bums!
Sedan åkte vi på lyktan & sku ta en fika tillsammans, då möte min fd. svärmor upp oss åxå!
Så otroligt mys träffa henne åxå... Var som ett tag sen. Saknar dom :-(
Var roligt höra att dom alla saknat mig me! :-)
Ska banne mig hälsa på dom oftare nu, saknar dom för mkt för att tappa dom...
Tack för en urmysig dag :-)


image5image4

Väl hemma vart d tv & middag...
Saknar en massa som vanligt.... levande & döda.
Drömde om Jimmy i natt....
Så otroligt hur verkliga drömmarna om honom är, tårarna sprutade när ja vaknade.
Han sa att han var tvungen gå, men skulle alltid finnas nära intill.... Min arm räckte inte för att nå honom, hålla honom kvar... Jag visste redan varför han skulle gå, han på nått sätt återuppstod i drömmen.... Hoja sbårt som f* förklara.... När man vaknar undrar man vilken värld som e verkligheten. Den här skulle jag gärna vakna upp ur när som helst..... Saknar honom mer & mer för varje dag som går.... Graven blir tyngre & tyngre besöka....
Moffas grav vet jag inte när jag ska orka besöka, jag måste, jag vet.... Men hur ska jag klara d? Älskade moffa....:-(

image8

Nå väl mitt liv måste gå vidare vare sig man ibland vill d eller inte....

Läste nyss att min sötnos från Västerås snart kommer upp till oss! Wiiii!
Hur hon ska orka med alla dessa färdmedel efter förra årets HENSKA resa upp undrar ja ju...
Men ja e bara glad hon kommer :-)
Herregud e typ ETT HALV ÅR sen ja träffa henne...Dagen efter examen, bakis....
Vi låtsades som vi skulle träffas dagen efter igen, hur skulle d annars slutat där nere i källarn?
Gråtkalas, o d hade vi haft på examen så d räckte o blev över....
Saknar henne som stryk, ska bli såååå skoj se henne!!!!!!!! Då ska vi göra nå riktigt riktigt skoj!
Tack gumman för att du tar tåg, buss , bil o allt du tar, bara du kommer :-)

image9 

Nu e d nog dags ta på sig munderingen för en liten promis, ni vet bikinin!!
Den ska väl på i Åre nästa vecka åxå så.... Bara ligga i *ASG*

Love // Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0