Dags för Åre....

Nu sitter man här nästan klar för avfärden mot Åre land!
Packat o fixat hela morgonen... Garanterat nått viktigt jag glömt nu! *suck*
Nå väl d får ja banne mig klara mig utan isf....
Köpt melodifestivalskivan i dag, eller mamma rättare sagt, lånat den :-)
Huga så less dom kommer bli på mig o mina schlager där nere, hihi!!!

Tror jag ska ta och gå till graven innan jag åker... Tända ett ljus för min vän... :-(
Hoja saknar honom så sjukt mkt!
Hoppas han kan vara med på ett hörn i Åre och skåla ett slag tillsammans med mig....
Älskade vän så saknad du e.... :-(

Nu har ja inte mkt mer tillägga i dag!
KORS! Så kort d vart... Men lär bli desto längre på måndag! ASG!!

Trevlig helg på er om ja inte hinner titta in här mer i helgen....

Love // Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0