En tisdag i Sandras liv....

Vakande i morse som vanligt hysteriskt trötter...!!!
Väl uppe o fått i mig min gröt pallrade ja mig ut på lång promis me Donna...
Underbart skönt d var!
Förrutom att Donna fick spader efter vägen, sku tro d var en älg el två i skogen.... :-/
Hemma igen ringde ja upp en salong jag sökt jobb på, verkar fan kanske gå vägen d där...!!!
Håller tummarna så hårt att dom kommer bli blå! Önskar, önskar att ja snart får börja jobba....MED D JAG VILL DESSUTOM! Wiiiii!
Min tvättis har paja så åkte till mamma o snörde i en maskin som ja sen glömde.... Var typ nyligen o hämta den...Whoops!
Bästis har varit hit o ätit middag i dag, riktigt mys! Vart oerhört lyxig mat, chili corn carne! Men ack så gott d var!!!!
Nu börjar våra nya planer bära åt Åre nästa vecka.... Ska ännu fundera lite på d.... Men kan nog vara rätt så jäkla skoj åka i väg sku ja tro.... Fan så skoj åka i väg me bästis!!!
Kvällsträningen sket sig när ja hämtade tvätten hos mamsi, då blev ja ju kvar där ,Äh har ändå träningsvärk från i går...kanske inte ska ta ut mig som stryk som vanligt när ja sätter i gång :-)  tar den i morrn ist!
Nu börjar jag vara riktigt trötter så tror d e sängen nästa mina vänner....!!!

Sov gott!

Love // Sandra.


Kommentarer
Postat av: Lou

Godnatt och sov så gott när du ska göra det! :)

2008-03-04 @ 23:02:04
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0