Ny månad igen...Herre....

Hallå! REDAN Mars...!!! Vart tog tiden vägen??

Då var helgen över IGEN, och vardagen har tagit vid igen.... Att den alltid ska lyckas komma och få en känna sig kass utan jobb! Irri! Nåväl nå ska den väl kunna bju på i veckan åxå....

Jaha ja, vad har då hänt i helgen? Nyfikna?? hihi....
Nå på lördag fyllde ju då mamma sina 50 år... Åkte dit på dan och bakade en tårta! Vart helt sjuuukt nöjd med den, vi började nästan fundera på om d var mitt kall... Att bli konditor ist för hudterapeut? Ja kanske....;-)
Kastade ihop en kladdis åxå för o vara på den säkra sidan att gosakerna sku räcka.
Sen lagade mamma super god mat! Potatisgratäng ( O mammas gratäng e inte leka med, sååå god! ) och dubbelmarinerad fläskfile, sallad.... Tror ni jag var nå mätt efteråt? O jo... Vart trött rent av... Sku börja dra mig mot staden vid halv 5 så var bara rycka upp sig o sätta sig i bilen.
Hoja snöyret e ja så less på nu, nu räcker d me snö tycker ja. Var så mkt snörök efter vägen...höll på bli galen ligga efter AGA-lastibilen....Grrrr!!
Nåväl kom mig till slut till bästis, skulle hämta upp henne för vidare färd mot relaxen i stan!
Var ta mig tusan inte alls på partyhumör än... Försökte tappert spela massa party (Jimmy låtar) i bilen hemifrån...Men gick inte riktigt.
Väl på relaxen mötes vi upp av Micke, som fixat allt....Snällo!
Vi hoppade i våra bikinis...( Hoja kändes verkigen att d inte var dags för den än) och ner i bubblet! Sjukt varmt, men ack så skönt för en som mig som hade sån hemsk träningsvärk!
Vi satt där och drack o surra o skratta gott i flera timmar, och partyhumöret o stämningen hade kommit tillbaka nu!
Till slut var d dags gö sig i ordning för utgång....
Och sen bar d av mot invit, där vi sku möta fler nya människor, var mkt nya människor den här kvällen, men så roligt!
Vi jyrade på som bara den ja o bästis...
Sen bar d av ner i grottan, Cleo....
Vet inte riktigt vart tiden försvann där nere, men kul hade vi, fort gick d..
Träffade Elin o Madde ute åxå! Såååå fruktansvärt roligt se dom bägge!!!
Elin blir man glad av o bara se, när hon sen börjar prata o skratta kan man inte annat än bli glad!
har verkligen saknat henne när hon varit i Götet i flera år!
Madde sötisen har ju till o med fått barn o allt! Måste verkligen dit o hälsa på snart!
Blir andra bullar när man flyttar till stan så kan man åka runt o hälsa på alla bättre.
På hemvägen tog vi oss en Max, å sen bar d hemåt....
Vakna på söndag morgon, PIGG!!
KORS!?
Var så otroligt skönt att d inte ens kändes som man druckit, min plan fungerade. ollade vasaloppet hela morgonen medan hon den andra sov som inte var fullt lika pigg...hihi...
När hon sen vakna vart vi sååå sugna på Pizza!
Vi hoppade i kläderna, åkte o köpte pizza o drog till stan till Micke o avnjöt pizzan där! Gott gott.
Sen drog vi alla till relaxen där min bil stod o väntade på mig.
Plockade ihop våra grejer och åkte tillbaka till bästis, där vi sku se en film...
Vi började så stort men insåg ganska snart att d inte var nån ide, vi pratade ju bort hela filmen.
Jag låg bara där o bäva mig för o köra hem, var itne alls sugen köra....
Nå men ja tog mig till slut hem till byn, hade tänkt på den där gratängen hela dan o tänkte äta lite  rester när ja kom hem...Men då hade ju såklart lila lillebror varit så dutigt o lagt beslag på den under dan så den var slut! Irri!! Ville ha...Nå jag får nog göra mig en egen nån dag, d e så gott.
Sen åkte jag hem till mit o kröp till sängs...
Nu sitter ja här igen, och funderar starkt på en lång promis me Donna... Tror d blir d åxå.

Ha en bra måndag vänner!

Love / Sandra.

Kommentarer
Postat av: kickan

Våga lägga ut lite bilder då =)

2008-03-03 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0