Onsdag 19 / 3 - 2008



Alvin den söte :-)


Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
"Nalle Puh"

Fick ett brev på posten i dag...
Kickan min skatt ska anordna brudparty i stan, tror hon börjar bli smått sugen på party, hihi... :-)
Hur som helst GRYTM bra initiativ, tror & hoppas jag kommer fara....

Försökt få tag i den förbaskade arbetsförmedligen IGEN, så less på att handläggarn aldrig e inne när man behöver som som mest!
Jag vill faktiskt börja jobba om ingen förstått d!

Varit & hälsat på Danni & Alvin i dag åxå...
Så jäkla söt liten gosse, stolt "moster" e man ;-)
Vi tog oss en promis o sen kollade vi massa gamla kort som vi garvade åt.
Kom o tänka på hur mkt vi saknar Danni, Catja, Jennie & Sandra festerna....Shit så länge sen sist d e...
Men men alla blir ju mammor nu så d blir svårare o svårare...
Pratade även om att hälsa på vår gällivarebo snart åxå...
Måste bara kolla hur veckorna ser ut i mitt arbetslösa liv :-)

Drunknar snart i papper här på köksbordet, måste ta ett ryck nu o plocka ihop här och dessutom försöka packa upp väskorna från Åre, och packa om en väska till stugan.
Önskar att sakerna från hallen försvinner i kväll....!!!!!
Snälla gode gud säg att dom gör d, e så less på dom!

Herre vilken könstig blogg d vart i dag...Men men man e ju inte alltid normal o perfekt.
Inte ofta alls...Hahahaha!

I morrn åker ja till stugan!!
Wiiiiiie!

Saknar Moffa & Jimmy.... :-(

Love // Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0