Tankegångar....

" Det bästa är att veta vad man letar efter innan man börjar leta efter det "
Nalle Puh


I går kom mamma, pappa o lillibrori o åt våfflor här, ibland e d så skönt bara få samla familjen o surra ett tag.
Men ack vilken våffelkoma jag hamnade i, och enligt mig e ju egentligen inte våfflor någon mat utan ist lite av en efterrätt.
Så nån timme senare var ja så hungrig att magen skrek på riktig mat!
Så jag fick lov göra mig ett lite enklare mål mat till.
Nu var magen nöjd.

 I går kväll började huvudet fundera så där mkt igen, på allt och ingenting...
Har sovit så kasst i natt, drömt en sju helsikes massa konstiga saker...
Men ja delar inte med mig av dom, ingen skulle ändå förstå dom.
I bland undrar man själv hur man e funtad?
Vad betyder det man tänker ibland?
Gör jag er förvirrade?
Jag vet, jag förstår d inte själv heller... :-)

Nu har ja ätit min gröt, duschat och fått på mig kläder, ska försöka ta mig ut på en promis i dag.
Mitt nya liv gör ner i stupet snart!
Fasiken....
Nå väl först vill ja få min haka fin igen, d påminner mig nu om att ja måste ringa grytnäs o få en tid till o ta bort stygnet!
Skulle gjort d i går, måste göra d nu...

Kanske far o hälsar på nån i dag, ska kolla vilka som e hemma :-)

Ha en bra dag!

See you!

Love / Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0