Fredag hela veckan...

Då var d fredag igen....
Fanny kom hit precis efter mitt uppstigande och vi åt frukost t o läste bloggar tillsammans :)
Sen for vi på badis o drog en hel drös me längder, Sköööönt!
Vi kompenserade tträningen dock efteråt med kinamat, skratt....

Nu har man varit ute och skrapat bort färg från verandan så när ja kommer hem från Cypern e d dags måla den vit, o olja in golve... Blir fint när d blir klart.
Inte en dag för tidigt att "nyräcket" blir målat, förra året kom räcket upp efter 3 års väntan typ...Kanske d t.o.m e mer....
Men nu får ja d snart klart + min grind åxå! Niiiiice!

I kväll ska ja vara chaffis till Pappa o Maggan till Boden...
Dom ska o kolla in Brolle... Hade HEMSKT gärna åxå vela se o höra ju..
Men men en annan gång kanske...
Jag åker till Helen under tiden d blir nog gode trevligt d me sku ja tro!
Vi ska nog ut en sväng på stan iaf, nyktert såklart!
Väldigt vanligt för mig o vara chaffis, SKRATT!

Nu ska ja ta o städa upp lite här i mitt hem så ja kan ta emot nå gäster i morrn.
Tjejorna kommer hit på förfest så ska vi sen gå på Ladies Night nere på Shell, byafest i morrn alltså.
Blir säkert trevligt.

See you..!!

Love / Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0