Liten nostalgitripp...

För 5 år sedan, 2003 -  Träffade kärleken i början av året, vi blev sambos senare samma år. Den våren tog jag studenten från Barn & fritids programmet i Luleå. Åkte till Cypern me Sofia & Elin den sommaren och började jobba heltid på Shell. 

För 3 år sedan, 2005 -  Pluggade till massageterapeut och jobbade samtidigt den första delen av året. Tog min examen i Juni och var nu diplomerad massageterapeut. Var fortfarande Sambo i lagårn hemma i Byn :) Började fundera på vidareutbildning, sökte till Elisabethskolan. Skulle till Thailand i December, men flygbolgaet gick i KK och alla våra ihop kämpade pengar flög all världens väg!!

För 1 år sedan 2007 -  Bodde i Stockholm hos Robert & Fanny och pluggade till hudterapeut på Elisabethskolan. Var nu dock singel för första gången i hela mitt liv. Hade en tung period i mitt liv. En av mina bästa vänner vart mördad i Juli. Men träffade en hel del nya mysiga människor och vänner för livet.

För 3 månader sedan - Slog upp ett jack i hakan och fick sy för första gången i mitt liv.

I går - Började jag packa lite smått, var och kikade på lite nya lokaler :) och var till Risön o masserade en drös med fotbollspojks! Vart helt slut och avslutade kvällen med desperate housewife i soffan.
 
I morgon -  Ska ja till Lule me brors bil på morgonen. kanske hinner med en lunch med någon vän där i stan och sen bär d åt Risön igen för massage.

Om 1 år - Spånar inte längre så långt in i framtiden. Så mycket kan hända så snabbt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0