Mitt nya favvo märke.... är dyrt.... :-(

Har blivit extremt beroende av min nya mist från Victoria´s Secret som står i badrumsskåpet nu för tiden!

Fick den som en gåva tillsammans med en bodylotion och ett läppglans som jag åxå blivit aningen beroende av, färgen e helt underbar!
Så nu har man ett nytt litet "favvo"märke, så bara börja skeppa över grejer från USA nu ;-)

Jaha ja, lördag var d då...
Valborg var precis som ja skrev, nykter o väldigt lugn.
Åkte inte ens till Lule, var kvar i byn o var på den "stora" festen i en kvart o prata me Fanny.
Hon försökte förgäves övertala mig att börja dricka där kring halv elva, men nej tack sa ja o hoppade in i bilen igen o åkte hem till sängen...
Gode skönt...

Inte gjort så värst mkt i dagarna nu...
Plockat o donat, njutit av solen, varot på promenader och tränat...
I dag vet ja än inte alls vad som händer får se om nån hakar på ta nått glas, annars blir d lugnt.

Solen verkar iaf hitta tillbaka i dag, i går var d lite trist ute...
Så nu blir d en lång promis efter frukosten!
Oh, ska göra en sån där underbart god frukost i dag!!

Jo förresten vet ni vad ja sku vilja?
Åka till Stockholm.... Tro d e eller ej....
Och träffa mina guldkorn där nere.... Saknar dom!
Men d får bli i framtiden d...

Puss & Goooo!!

Love // Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0