Sandras liv...

Det senaste....

Tillbringade hela förra veckans kvällar hos Fanny.  Torsdag tog vi oss även en drink, el var d två? ;) Vi firade lite...!!
På fredag åkte jag o mamma till mommo för o fira mommo som fyllde år.
Bakade en rosa prinsesstårta till henne innan vi åkte som vart väldigt uppskattad! Roligt o höra att man tagit efter lite av morfar inom bakeriet iaf, haha :)

På lördagkväll bar d hemåt, kvällen slutade med 2 timmars träning ( blir alltid för mkt gosaker hon mommo & fammo ), och bastu.
På söndag var d dags för lille Alvins dop!
Herregud, man har ännu inte förstått att Danni blivit mamma!
Och Catja då som trallar runt med stor magen, hon ska åxå bli mamma....
Och nu är det ännu en som ska entra in i mammarollen...!!
Förstår ni hur många dop jag ska på i år? D e så svårt med doppresenter ju :)
Men ack så roligt!
Så glad er för er alla nyblivna och kommande mammor!
Jag får ju iaf bli moster åt en massa söta barn :)

I går måndag var d dags för bilbesiktning.
Allt var ok förrutom toningen såklart.... Tror ni inte jag måste riva den nu o fara in o visa d? Jajjemän!
Men jag drar nog ut på d lite... :)
Sedan vart d sallad på myggan o därefter badis med Fanny.
Tog en långpromis på kvällen o somnade som en stok till natten...

I dag har ja börjat se efter vad ja ska ha med till Cypern.
Ja jag vet att ja e ute i tid, men d e ja alltid när d gäller packning, då vet ja att den är perfekt när d e dags att åka. Oftast iaf :)
Hade vilja uppdatera sommargarderoben lite... Men d hinner ja inte före resan.

Om nån timme ska ja o hälsa på på ett ställe och sen ska ja o massera grabbsen igen.

Ha en bra tisdag där ute!

Love // Sandra.


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå!
Hoppas du får en bra dag :)

2008-05-20 @ 15:21:02
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0