Snart Cypern, sen jobb!

Vad jag längtar till & börja jobba :) Resan hem från Cypern blir inte så tråkig som den altid brukar. Dagen efter åker jag på kurs! Länge sen d kändes så roligt att få gå på kurs.... Skratt!

I går var jag och maratonmasserade i Risön. 2.5 timme i sträck stod ja o knåda. 6 hel ryggar + 2 par ben, helt slut när ja åkte hem!
Avslutade med desperate på soffan med lite popcorn, tyckte jag var värd d då :)

Börjat drömma så mkt konstiga saker senaste veckan, så verkliga men så konstiga... Men äntligen har ja börjat sova som Sandra igen... Som en stock!
Går nu för tiden väldigt segt upp på morgonen igen....
Blir kul se hur d ska gå när man börjar jobba :)
Äh, man vänjer sig...

Nu har man precis lunchat med mammsen, hoppas nu på att Fanny snart ringer så vi kan fara o simma.
Har ont i kroppen från massagen i går så måste få kommai väg o dra några längder så kommer d säkert kännas bättre! :)

I kväll e d frusna män o lost på tv, så en hel kväll i soffan blir d!

Love // Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0