Vill ha en Jeep!

Shit i morse var d segt.... Ingenting i min kropp kändes fungerbart! Sååå trötter...
Men upp var ja tvungen gå iaf... Kl 7!
Klockan 9 skulle man vara på Englunds me brors bil igen... Dags för service!
Dom börjar känna igen mig på stället nu, haha!
Fick en gode fin lånebil, väntat länge på o få en sån till låne bil.
En X3a...Jeep! Love it! Ska bli min nät jag skaffar familj har ja nu bestämt ;)
Drog en runda på stan under tiden jag väntade... Köpte en adapter, linne, och strumpisar.
Sen var ja på forex o växlade till mig lite Euro! Snart åker vi, Wiiiiiiiiiiii!!! :)
Åkte o lämnade fin bilen och tog tillbaka brors, nog för att den e lika fin den.
Men jag e så rädd o köra den ju, man får inte köra fel vägar med den bilen...Livrädd för och ha sönder nå så bror börjar gråta! Men jag klarade d i dag åxå!
Åkte på storheden och sa hej till Mattias på Expert innan jag gick på systemet o handlade lite cider.
Sen var jag på druvkärnsolje jakt! Men H-Vete varför finns inte oljan nånstans? Ska inte som STORA matvaruaffärerna ha ALLT?
Ja allt förrutom min olja då... SUCK!
Så gör ett försök i Kalix på i eftermiddag innan jag ska o massera grabbsen....
Måste ha, annars blir d ingen massage :)
Får fixa en nödlösning tror ja för säkerthets skull! Annars kanske dom blir ledsna....
Nu sitter man o försöker få tag i banken, inget lätt uppdrag... Dom e ju aldrig där!!!!!!! Less...!!
Nå bara fortsätta ligga på luren!
Måste tusan få i mig nå mat åxå i dag, magen skriker snart efter mat...Klarar mig inte till efter massagen...
Nå kanske ska börja agera här ist för o gnälla på allt :)

Ha en fortsatt bra dag!

Love / Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0