Söndag

I´m back in Kalix, intagit brors soffa igen.
Precis varit en sväng på drugstore o köpt lite karra..... fy vad onyttig ja e!
Men innan dess var ja iaf ute på en lång promis runt hela samhället här.... härligt med lite nya vägar att gå på.
Byns börjar vara rätt så jäkla uttjatade!
Hoja ont i ryggen har ja så d sjunger om d... blir värmedynan o ja i sängen sen....
I morrn bitti ska ja iaf åf mig en omgång massage, guuuuuuuuuuuuuuuuu så skönt....

I dag har ja sovit läääääääääääääänge, grymt! Frågan e bara hur ja ska somna i kväll.....???
Tvättat o donat + köpt jultidningat av kusse till och med. Herre att man orkade hålla på med dom där tidningarna när man var yngre... Var jämnt slagis på klippgränd vem som skulle köpa av vem =)
Mamma bjöd sen på middag, eller jag bjöd in mig själv egentligen.....
Fick med mig lite matlådor så lunchen e fixad nån dag nu, hihi.

Så gudomligt med denna lugna helg, fy för fest....
Nästa helg ska ja nog åka till mommo o fammo o hälsa på, var alldelens för länge sen nu.
För sen blir d väl inte på nå tag igen när  man ska börja flytta o allt...

Nu ska ja ta o lägga mig till rätta o kolla på hitch, bra film =) Riktig Sandra movie!

Sov gott!

Love / Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0