Lugna lördag...

Mina händer e slut!
Ont har ja i dom rent ut sagt, värst i tummarna o ringfingrarna...
Hela kroppen e liksom slut, hoppas alla som fått massage i veckan verkligen fått ny energi o krafter för alla mina e då slut så dom kommit till andvändning iaf =)

Toppen väder i dag, tror ja iaf...
Inte varit ut men ser ut som d.
Ska nog ta o gå en lång promis nu efter ja ätit, d behöver ja verkligen!
Sen ska ja väl försöka fortsätta få nån ordning på en massa saker i alla skåp här hemma... Herre min ge vad ja samlat på mig grejer... Lär väl hitta en å annan pinal till Magnus åxå nu.... Huvva fubbot e i USA, vill åxå!! Kom precis på att ja måste be honom köpa clear eyes, min e ju gammal!

I eftermiddag ska ja gå ner på plan o kolla fotboll, Töre - Assi. Förlåt byn men jag hejar på Assi. Som deras massör ( Och syster till bror ) så hejar ja ju på bror & dom andra grabbsen givetvis!

Hörrni i oktober behöver ja flytthjälp d vill säga några karlar med BRA ryggar  o vojma (Stavas?) som orkar orkar bära mina möbler! Hojta till!!!!
E d sen nån som vill måla mitt kök o min hall finns den möjligheten åxå.... =)

Maya kom förbi jobbet i går o berättade att d finns bastu i huset! Nog för att jag alltid haft bastu här i mitt egna hus men typ aldrig bastat ( för att ja sitter där kortare tid än d tar värma upp den ) men vilka mysig a tjejkvällar vi kan ha där då! Så vi ska ner i den och skrubba järnet när ja flyttar dit. E tydligen inte fräsch, men d lär den vara när vi e klar med den. Sen får grannarna lov hålla rent efter sig!!!!! Fan, annars blir ja tooooooooookig.
Van lägenhetsmänniska...???????????????? Nope!!! =)

Nä nu ska ja ta o städa undan den otroligt sena frukosten o klä på mig o gå ut.

Ha en bra dag!

Love / Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0