Grattis Sandra!

Nu har ja sovit klockan runt!
Så fruktansvärt trött, haft så ont i ryggen under natten.
Så blev ingen långis i morse, får ta den i kväll ist.
Måste verkligen börja träna & äta som vettiga människor nu, då kanske min hy blir lyckligare åxå.

I dag börjar ja jobba på RIKTIGT!!!!!!!! Wiiiiiiiiiii!!!! Nu e praktiken över,men herre vad fort tiden gått, inte alls hunnit med.
Tror d måste firas med Lina i kväll =)
En lång promis o sen Idol på Before kanske....??? Beror på formen efter jobbet, har en del massager i dag igen =)
Slutar väl på Linas vardagsrums golv som förra veckan när vi var på väg.... Var för mkt folk så vi gav upp tanken, var sofforna vi var ute efter ;)

Nu har ja fått i mig en väldigt sen frukost och ska göra mig i ordning för jobbet.

Ha en bra dag people!

Love / Sandra.


Kommentarer
Postat av: Josse

Du är utmanad :) haha,läs mer på min blogg :) puss

2008-09-09 @ 11:39:58
URL: http://jossessan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0