Kalasilainen!

Då var d snart dags igen!

ÅRETS KALASHELG!

Party i dagarna 3.
Hur jag ska orka har jag inte listat ut än...
... faktiskt.

I eftermiddag tar vi på oss den första utstyrseln för att närvara på Chrilles grillpartaj på Notis!
Mkt nya människor & full fart med band & hela baletten.
Denna ser vi verkligen fram emot.
Natten avslutas nog i stan anar jag :-)

På fredag checkar vi in på hotell för att njuta hela helgen.
Jag & Mel, kan ju inte mer än bli superbt ♥
Uppdatering om helgen kan ni ju hoppas få här efter helgen :-)
Måste verkligen bli bättre på d här bloggandet.

Stan kommer krylla av kalixbor.
Hotto flyttar ju så Kalixborna följer troget med på turnen!
Hoppas på att även få möta en massa gamla ansikten från min Luletid, alltid lika stor lycka vid kära återseenden!

Så nu mina vänner...
LADDA
Och kom och kalasa!

Vi ses!

Puss & Gooo!

Love / Sandra.

Säg & tyck vad ni vill...



Men jag e fast!
Cara Mia kommer spela i mina högtalare tills kistan stängs över min döda kropp.
Väl värd varenda peng & tid i mitt liv var den korta pdolresan jag & Jowa gjorde i torsdags :-)

25 år gammal eller ung eller vad man nu säger men killen är han med stort H juh ;-)
Tack Jowa för en grym liten mini semesterresa!!!
Kommer aldrig glömma den :-)

     



       

Nu är det lördag & jag har solat i stormens värme hela dagen ute i stugan.
Äntligen lite sol på min likbleka kropp!!
Här ska jag tillbringa HELA helgen.
Så oerhört skönt!
Avkoppling kallas d!

Love / Sandra



2 år av saknad.

Älskade saknade vän!



♥2 år - 070715♥

Sekunderna tickar fortfarande, ännu ett år har passerat

Utan dig har livet fått gå vidare

Men det är fortfarande inte i ens verklighet

Vi väntar på dig än

Du gjorde en färd där någon tog din returbiljett

Inget kunde hjälpa dig tillbaka till oss

Varje dag är fortfarande fyllt med saknad och sorg

En tomhet i hjärtat som blöder

Vi brinner av en ilska för det som tog dig ifrån oss

Vi blöder utav saknad för att saknaden är så stor

Men vi älskar så mycket för att vi minns

Minns dig med oändlig kärlek


En far

En son

En bror

En pojkvän

En morbror

En evig vän

Ingen dag är den andra lik

Men varje dag finns du med

Våra hjärtan glömmer aldrig


Love /Sandra

¨








Upp & ner, ner & upp...



Dom senaste veckorna har innehållt så mkt glädje men samtidigt så mkt sorg.
Livet är en ren berg & dalbana.
Vissa dagar mår man som en prinsessa, nästa vill man dra täcket över huvudet och låta dagen gå och hoppas på att nästa blir bättre.
Ibland vill man ge upp, ibland leker livet.
Ibland känner man sig Betydelseful, ibland väldigt Obetydelsefull.
Ibland känner man sig omringad, ibland förbannat ensam...
Men så är det väl...
Livet...

Love / Sandra

Vad e d för en dag idag???

Då var d..... få se nu..... torsdag va?
Veckodagarna funkar inte riktigt den här veckan...
Ledig i dag.
Vilket medförde att jag drog ihop lite krafter & passade på att åka till Lule i går.
Åh vad ja saknat den staden, hinner aldrig dit mer juh.
Men nu e d sommar & då e d där ja vill vara!
Ska dra dit mina kalixtjejor hela sommarn nu så se upp, haha! ;-)
I går åkte jag till Madde som ja inte träffat på evigheter känns d som.
Så myyyys!
Senare på kvällen gjorde Lina oss sällskap, mkt mkt trevligt!
Vi har alltid roligt!
Sen gjorde vi premiären på färjan!
Härligt att dom byggt ut där så d iaf blir lite mindre trångt.
Underbara båt!
Roligt med alla kära återseenden, d e d underbara med sommaren när man träffar så mkt vänner från förr.
Ses snart igen färjan! :-)
Kanske redan till helgen. Kalix rymmer ja iaf i från på nått sätt....

Mår bra i dag & myser i stugan med mamma. Underbara ställe detta är!
Ska nu gå tillbaka till mitt korsord. Vi i femman...hahahahaaha! Man kan inte vara dukig på allt ju :-)

Hörs & syns!

Love / Sandra.

RSS 2.0