Onsdag

Vet inte vad d e me mig...
Gjorde min julklappslista i GÅRkväll... ungefär över 1 månad försent.
Ligger efter med det mesta kring julen plötsligt, inte ett dugg likt mig!
Vet inte ens när ja ska hinna inköpa dessa klappar... hoppas på o hitta d mesta här i kalix, men d e rätt dömt o misslyckat tänkt iaf.
Vaknat TIDIGT i dag,shit vad mörkt d e! Vaknar ju annars aldrig innan 10 typ....nästan....
Men mysigt med lite tända ljus så här på morgonkvisten.
Nu e frukosten uppäten, nu ska ska ja ta o göra mig i ordning och sen gå ner o kolla lite klappar då när affärerna öppnar.
Kanske stöter på ett par täckisar? Vad tror ni? Herregud vad svår den där biten ska vara!

Sen e d dags för jobb kring 13 igen.
Vet ni.... jag har världens bästa jobb & dom bästa kollegorna man kan ha! Har ja sagt d tidigare? ;)
Skit samma, jag har d så förbaskat bra juh!

Tror ja e trött för d här vart en riktigt dålig bloggning i dag....

Hörs sen!

Love / Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0