Så otroligt lättlurad....

JAG ÄR....!!
I går när ja skulle gå på hemlöp o handla lite mat, trött som FÅ!
Genade jag igenom Gallerian för att d d blåste o snöade ute så man fick allt i ögonen...
Men d visade sig att d var en mindre bra ide... Elelr hur man nu ska se på den saken.
D första jag såg var en Telia monter, och ni vet ju hur man tänker då: - Hur smiter jag förbi dom utan att dom ska märka mig?
Även fast jag nu PÅ RIKTIGT fått något i ögat och höll på o gnugga sönder ögat så stoppade dom mig.
Och vad gick jag därifrån med då?
Jajjomen nyaste telefonen från samsung typ. EN ROSA! Touchscreen som nu skulle vara så himla bra, 5.0 megapixel (el vad d nu heter) Kamera.... Jag som e kass på sånt där vet inte ens om d e en bra kamera eller inte, äh dom sa d iaf, mkt musik får plats osv osv.... Nog för att ja skulle fixa mig en ny i januari när abo går ut men jag hade ju tänkt kolla in telefondjungel innan... Nu var bara dom här herrarna så himla övertygande.
- Samsung har världens bästa mjukvara!
Bara så ni vet, för d sa dom, hahahahahahaha!!!
Nå inom 2 veckor ska tydligen telefonen kunna hämtas ut på posten och mina räkningar ska bli billigare.
D låter ju himla bra iaf! =)

Så e ni MAX 25 ( som abo heter ) och INTE vill ha en ny telefon eller billgare räkningar så säg att ni e äldre eller ignorera stockholnmsherrarna i gallerian! =)

Nä bäst fixa till sig nu så man e redo för jobbet kl 13.

Love / Sandra.

Kommentarer
Postat av: Catja

Jag veeet! Jag har blivit lurad av dom med!! Dom försökte en gång till på en annan affär sen men då sa jag bestämt ; "Nädu gosse, ni har redan blåst mig en gång!" Med ett flin.. Hihi!

2008-12-09 @ 18:01:15
URL: http://http:/Catjaa.bloggagratis.se
Postat av: kkl

va ja vet så heter de hemköp! hemlöp? va säljer dom där?!

2008-12-11 @ 16:25:42
Postat av: Anonym

va ja vet så heter de hemköp! hemlöp? va säljer dom där?!

2008-12-11 @ 16:27:18
Postat av: Josse

Haha, du har skaffat likadan telefon som jag har :P

2008-12-20 @ 17:48:39
URL: http://jossessan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0