1 Advent!

Äntligen börjas d igen.... Julen!
I dag e d första advent, vaknat tidigt... för o vara mig.
Tänt ljus och skall strax äta en mumsig frukost.
Sen ska ja piffa till mig o gå på skylt söndag.
Kl: 12 blir d mys på salongen med peppisar i glögg och avteckning av våra fina fönster!
Sen ska ja gå runt o kolla resten av stan om ja inte hamnar o jobba.
Sen ska ja ju givetvis åka till byn o gratta Älsklings Fanny som fyller 31 år i dag!
Måste köpa present ;)

Men nu e dags koka ägg och fixa ihop en smoothie!

Ha en underbart härlig och mysig 1:a advent kära vänner!

Love / Sandra.

Kommentarer
Postat av: Catja

Nä vettu! Jag har själv kollat om dom fanns utan ljus i (för jag tror att det är det dom låtsas ta betalt för)! Men icke! Dom försöker minsann krama ur en så mkt som möjligt! :)

2008-11-30 @ 09:53:25
URL: http://catjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0