Don´t like...

Jag hatar verkligen tvättstugor, gemensamma alltså!
Tacka vet ja en egen mysig liten tvättvrå i sitt eget hem...
Kommer bäva mig inför varje gång man måste ner dit...
Hinner bli såna berg innan man tar sig dit ner till djävulshålan.
Tycker d e läskigt där nere & på vinden där förråden är, är ja knäpp?
Nåmen nu e man iaf i gång, maskinen snurrar för fullt där nere, bara ingen snor min tvätt sen i torkrummet, sånt kan väl åxå förekomma?
Blir nog säkert modigare med tiden =)

Börjar riktigt sent i dag så passar på göra sånt här tråkigt som måste göras. Sen var d d där med den där TO DO listan...
Herrejävlar vad svårt d ska vara o ta tag i den!
Hatar Ringa! Tacka vet ja o kunna skriva ner allt man vill då får man med allt, men prata då glömmer jag hälften ja vill ha sagt jämnt!

Nä nu måste ja dit ner till maskinen igen o ta tag i maskin 2 och in med 3:e.....



Love /Sandra

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men är inte tvättstugan där fräsch? har jag för mig, finns de inte 2 maskiner? här där vi bor finns en gammal stenålders:( Jag tror ingen snor tvätten, de gjordes aldrig för mig, haha glömmer man dne en dag i torkrummet har någon snäll skäl vikt den och lagt allt i en hög ;) haha

2008-11-19 @ 15:20:55
URL: http://hany.blogg.se/
Postat av: Hanna

våran är inte lika fräsh, saknar den tvättstugan. maskinerna gick så fort :) Jo jädrar, de går allt fort där.

2008-11-19 @ 18:23:33
URL: http://hany.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha, jo ni är allt bra. Ha det bra du med! Kram :)

2008-11-21 @ 13:01:36
URL: http://majamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0