Inte omtyckt av alla...

Min granne avskyr mig.... För att folk sitter här tidigt på morgonen, tysta och mumsar i sig min delikata tacopaj.
Dom kan ju inte ens prata för d e så himla gott!
Han hör när ja hänger galgen i klähängarn i hallen.... ALLVARLIGT?!?!?! Han stör sig verkligen på d! E d min vanliga otur eller...?
Alltså han invänta mig från krogen för o gnälla, och jag lämnade lite av mitt minne på hotellet där för ett tag så undrar vad vi kommit överrens om... Dumma dumma Sandra....
Börjar tro att min dörr ska vara låst dygnet runt... D e nå som inte stämmer....
Sedär Jossan, mitt liv e kanske inte allt för skoj JÄMNT! =)

Men vi hade en jätte rolig kväll iaf, kan inte klaga!
Men när man d första man ser när man kliver upp är annonsguiden ( Undra om grannen stör sig på brevbärarn åxå när han kommer me morgontidningen? ) där första sidan visar nästa helgs nöjen. Pink party! låter d inte bara som en Sandra kväll? Kvällens drink: Rosapantern!
Men jag bangar..... Nästa helg blir d lugnt som i en filbunke!
Månne om ja ska ta tag i gymkortet till veckan...? Jo kanske.....

Nå nu ska ja ta mig nå salt o sen börja krypa mig till kojs, gode jädra trötter!

Tack för i går mina söta vänner!

Love / Sandra.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså när jag bodde i de huset hade jag förfest varje helg! och ingen sa nånting?! och efterfester och gud vet vad :) kanske är bytt folk, fast vilken trappuppgång bor du i?

2008-11-09 @ 22:19:04
URL: http://hany.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nä man ska inte lägga allt förstor energi, när man får en varning av hyresvärden kan man ta åt sig :) Tror de var den uppgången jag bodde i då, fast då var det typ ett äldre par som var döav(tror jag) en alkis (förutfattade meningar) och en son som bodde med sin pappa åsså jag :)

2008-11-09 @ 22:46:38
URL: http://hany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0