Solstrålen försvann, nu vart d molnigt....

Nu har min solstråle åkt hem... Eller hem & hem... Hennes HEM e banne mig här =)
Men dit ner...dit söderut....
Saknar henne redan... Jossan gumman =(

I morrn e ja ledig. Åker till Lule o spenderar dagen med bästis, träffas föööör lite nu, så blir sååå skoj!
Får även se deras nya lya, INTRESSANT!!! =) Undra när hon ska sluta flytta min bästa...? =)

Nu har ja tagit ett varmt bad och ska åka i väg till John Blund några timmar tänkte jag....
Kanske ses där?

Natta!

Love / Sandra.

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack för ihelgen, saknar er alla redan... vikket skit att hålla på sakna folk jämt :) Ses snart igen ändå... Pusspuss! O du, jag är stolt över att jag lyckades sminka mig o gå rakt när vi sågs i söndags ;)

2008-11-05 @ 20:50:32
URL: http://jossessan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0