C-vitamin & glass!

Efter en sen kväll på jobbet vart ja nu VRÅLsugen på den där glassen! Den sjukt goda glassen...
Å d e fasiken inte ofta ja e sugen på glass ska ni veta...
Ben&Jerry´s Chocolate Fudge Brownie e FARLIGT god!!!
MUUUUUUUUUMS!!!

Var bara tvungen åka ner på druggen o köpa en! Köpte lite oboy samtidigt....Låter verkligen vrål nyttigt!
Men när minusgraderna börjar bli blåare o blåare och snön ligger vit på marken e en thekopp eller ett glas varm oboy och tjocksockar d mysigaste jag vet ju!
Nu har ja dessutom badkar åxå....Gud vad ja ska mysa i vinter!

Har börja fundera på julklappar... Vad önskar sig min kära familj egentligen...??
Förstår varför tomten vill ha önskelistor... mkt mkt enklare....
Så mamma, pappa & lillebror börja skriv! =)


Vet ni vad!? Min kära lillebror ska skaffa ny bil IGEN! Jag vet hur den ser ut, haha!!
Men ingen behöver ens försöka klämma ur mig mig d! He går inte! Den som väntar får se....
Hoppas syrran får provköra lite sen =)

Nä nu ska ja dra i mig en dubbel sats C-vitamin och sen göra mig klar för en god natts sömn!
(För att jag inte ska bli förkyld har ja bunkrat upp med 3 rör C-vitamin i dag!)

Gonatt!

Love / Sandra.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma vill ha fotot på dej och Henke....tror nog pappa vill det också

2008-11-14 @ 15:41:24
Postat av: kkl

å de kan ni glömma!

2008-11-14 @ 16:49:52
Postat av: Fanny

Farligt faRLIGT....MEN SÅ JÄVLA GOD!

2008-11-16 @ 16:00:07
Postat av: Anonym

Jävla Caps Lock hihi

2008-11-16 @ 16:01:52
Postat av: silly

OH GUD! världens gooodaste glass man kan unna sig ibland för man vill ju inte bli fet! O sen e den ju gasnka så dyr ocskå, men ooh lätt värd pengarna!

2008-11-16 @ 16:11:41
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0