Kvällen spenderad....

Då var denna arbetsvecka över, herre vilken ointressant vecka d varit... förrutom att ja lärt mig äta tonfisk...

I kväll har ja & Millan spenderat kvällen på B4. Trevligt värre. Kollat Idol, jyra o åt middag.
Kändes gode skumt ta sig ett vinglas där o sen gå HEM...bara några meter.
Första helgen i lyan.... d känns skumt d ska ja erkänna, och bo här....

Jag e nog allt för lätt övertalad åxå...
Verkar bli löjromsgala i morrn kväll. Jag äter ju inte ens löjrom. Men Sara säger att ja ska äta allt runt om kring så äter hon löjromen... bara ja kommer... haha!
Så gala... då ska man ju vara fin.
Blir väl jätte lockarna från förra helgen då igen och finklänningen från examen.... Kan man vara så"finklädd" i Kalix...?
Äh, får bli så... Duga iaf.
Om d nu blir....
Tror ja får känna efter i morrn.

Nu har ja iaf SMORT in mig me brun utan sol.
Den här var inte blå/lila... Herre e så blek så man snart kan se igenom mig! Trivs INTE....

Nå men nu bär d nog av till sömnens värld.
I morrn ska nog här borras och ska ringa efter pappa om han kan komma o lägga golvet....
Nu MÅSTE nått hända här!

Gonatt vänner!

Love / Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0