Jaha ja...

Då var helgen över...
Klappar mig själv på axeln över denna lugna o sköna helg.
Kollat till mina älskade far o mor mödrar i tornedalen, ens besök e alltid lika uppskattat.
Var för första gången efter begravningen nu till moffa.... så otroligt overkligt fortfarande, förstod som ingenting av o se stenen med hans namn. Kände bara en extrem tomhetskänsla.... Att någonting fattas, o d gör d ju.
Så otroligt saknad du e moffa =(
Men ja o mommo har gjort så fint vid graven nu, känns skönt.
Innan hemfärden vart d lunch hos fammo.
Mjölkklimp, sjuuukt länge sen man åt och så förfärligt gott!! Måste lära mig göra dom där klimparna!!!
Sen bar d hemåt byn igen, här jag har packat. D e väl som d mina dagar består av här hemma...
Lagade en god middag till mig o pappa åxå...
Sen har ja bara myst på...
Precis satt mig  till rätta här i sängen med datorn o skall snart till o lägga undan den o somna till Bridget Jones.
Blir en tidig kväll i kväll, känner för en låååång natts sömn innan d vankas jobb igen i morrn.
Alltså en ny vecka o nya möjligheter!
Vet ni... känner mig så glad.... har inte ens en aning om varför....
Kanske för att mitt liv äntligen börjar ordna upp sig o jag börjar bli mig själv igen!
Känner mig nöjd med d mesta just nu... Jag tror min flytt blir början på något riktigt bra.
Kan inte vara för inget jag fått postnr 952 33   heller =) Man lever efter alla dessa små tecken, jag e expert på att gå efter dom....

Gonatt!!

Love /Sandra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0