Sandra = Finito

I morse önskade ja faktiskt att d var lördag.
Kunde knappt vända mig i sängen, hade så ont i kroppen.
Därav blev d aldrig av att stiga upp tidigt som tänkt.
Blev otroligt sen uppstigning och precis vid den tidpunkten ringde Sara & frågade om ja kunde komma in tidigare på jobbet och.....MASSERA. Vet ni vad...
Jag har masserat så mkt nu att min kropp e finito!
Men klart ja ställde upp o for in o masserade ett födelsedagsbarn! =)
Fick mig iaf en snabb genomgång av hot stone massagen så mina kära muskler fick lite kärlek iaf.
Sen bar d hemåt o ja fortsatt mitt stökande här hemma....Nu e verkligen mit tvardagsrum tredje världskriget!!!
Vill inte ens titta in där, d blir bara värre.
Ingen lek d här me o flytta, hoppas ja inte behöver göra d jätte många gångeri mitt liv. För för varje gång kommer man ju bara ha mer o mer grejer....
Tömt 2 garderober me massa grejs o en byrå o alla mina kartonger e snart redan fyllda.... Lär bli en hel del kartonger innan d här e klart så alla som har flyttkartonger hemma på lager får gärna låna ut dom till mig =)
I morrn ska ja lämna röran o åka till mommo o fammo o hälsa på, d blev så till slut.
Där får man verkligen koppla av o bara vara, kanske torka lite o hjälpa dom me d ena o d andra, men d e inte mkt.
Ska ligga på värmedynan och läsa en bok. Och såklart umgås med damerna =)  Så kommern man väl gå upp några kilo på köpet åxå på bara 2 dagar.
D gör man alltid när man åker upp dit. E  ett jädra ätande o fikande. Varför e d alltid så hos dom gamla...??

Var förbi till födelsedagsbarnet Robert o min lilla Fanny i kväll en sväng och hälsade på.
Där satt som ett gäng o drack o jyra på, alltid lika roligt vara nykter o lyssna på allt svammel.
Blev dock inte långvarit, min trötta o ömma kropp ville hem...
Plockat lite i röran sen, men nu har ja gett upp och nu blir d SOVA.
Och d ska bli såååååå skönt, måste ta mig upp i tid i morrn hur som helst o elda o grejs innan ja åker upp mot tornedalen!

Ha en super helg nu alla där ute!

Love / Sandra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0