Hårdbröd = Huvudvärk.

Rätt nyvaken söndag morgon och ännu en söndag utan bakissyndrom! D e så sweeeet!

Har tagit d riktigt lugnt i helgen med och bara packa i sölig takt och läst en bok mellan varven när ryggen sagt: LUGN!

Var till mor i går o åt super god middag med henne o bror.
Brorsan e så rolig.
Han har svårt  att höra vad man säger när han tuggar, som typ gurka och paprika.
D låter tydligen för mkt i huvudet, hårdbröd får han till och med ont i huvudet av, han e rätt rolig bror min.
Så vi fick oss ett gott skratt, och man fick höja rösten några gånger för att bror 21 år gammal skulle HÖRA mellan gurkan o paprika tuggorna.

Sedan åkte jag till Millan i Kalix och gjorde tjejorna sällskap som satt och drack lite vin o jyra.
Ja jyrt vart d, men otroligt trevligt. Och jag drack inte en droppe o körde hem strax efter midnatt.
Väl hemma snörde ja mig till sängs och har nu sovit min skönhetssömn.
Inte för kort, inte för länge.... I går vart d för länge och fy vad seg jag var halva dagen pga det.

JO!
När ja slog på tvn i morse sjunger Fagge på nyhetsmorgon!
Now his back, Nice!

Nu ska ja ta o kliva upp äta en stor o smarrig frukost, ska äta lite musli, ska tänka på om ja hör radion mellan tuggorna ;)

JOOO förresten...!! Drömde i natt att brorsan sa att han sku ut & ta nån öl till kvällen. Såg min egen min och kände av tunghäftan jag fick. Kommer inte ihåg om ja sa el gjorde nå...  Jag kommer mest ihåg orden, min känsla, och Henkes ansikte.
Nä fy d vill ja inte vara me om ens, Var den du är bror =) Bäst e du!

NU ska ja äta den där frukosten....

Love / Sandra.

Kommentarer
Postat av: kkl

coolt;)

2008-09-22 @ 19:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0