Påsken 2009.

Alltså....
Nu e snart påsken över, och jag har fortfarande julgranen på balkongen.
Jag måste verkligen få bort det där trädet!
Den har ju inte ens tappat barr, den står där nästan grön o fin än.
Undra vad pappa satte i den där stubben?
Behöver bara sätta i kontakten i väggen så står den där ute grann & blinkar =)
Få se om den e borta till midsommar....??

Nå nog om granen.
Vill ni veta vad jag gjort under påsken då?
Haft en galen rolig sådan faktiskt.

Torsdag:
SUPERSTADION CROSS i Karlsborg

Nä för tusan vänta nu, d började redan o onsdags:
Jowa kom till mig & sen drog vi till Rammel & drack vin med Ida.
Kollade nyaste avsnittet av 90210, ÄNTLIGEN!
Längtat!
Blev där på tok för länge.
04.00 nångång slockande vi nog här på Flora.

SEN vart d torsdag:
Och som sagt dags för årets crosshändelse i Karlsborg.
07.40 ringde väckarn, dags för tvättis!
Jowa & jag som börjat dela säng  btw ( hahahaha )
 hade en heldag med frukost, lunch, middag, shopping, förberedelser & slutligen stod vi där i Karlsborg med Minttu chokladen i handen =)
Emil Öhman körde hem den feta checken & största pokalen, sen bar d av hem till mig & party!
Sjukt skojig kväll hade vi!
Jowa snodde guldkorken, precis som planerat, hihi.

Fredag:
Hangover day me Jowa, sara & Phil.
Bakispizza & Sandra film.
Sen på kvällen började ja känna att jag kanske kunde sätta mig i bilen & ta mig till stugan.
Där lagade mamma mat & sen hade vi bara mys.

Lördag:
Vet inte vad som hände men jag kraschade mina påskplaner.
Ville träffa folk.
He blev fest & jag drack fernet.
H-vete.
Varför?
Svar: pass!
Men roligt hade vi, visst? =)
Träffade massor me kända ansikten precis som jag tänkte.

Nu söndag:
Magsjuka, på RIKTIGT.
Önskar jag bara kunde säga att ja e sjukt bakis =(
Men d e inte roligt vara bakishungrig & magsjuk samtidigt kan ja säga!
HUNGRIG!
Ska försöka mig på lite buljong nu, mums!
Snart ringer Jowa & kollar status om jag ångrat mig o kommer med till Lule.
Nej nej  d går ju bara inte....

Men i morrn hoppas vi att ja mår bättre & att hon inte e i dålig form så vi kan åka lite skidor.
Snart e d dags lägga undan dom där plankorna juh.
4 dagars träningsvila...?
 DÅLIGT!
I morrn upptar vi dom rätta rutinerna igen!

Nå ska krya på mig själv nu lite.

Än e d lite kvar av påsken så njut där ute!

Love / Sandra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0