Helgen i Överkalix...



D började ju förra helgen med att vi bokade hotell i Överkalix & bokade banketten, Jag, Millan & Anna.
Under veckans gång hann Millan byta ut sin plats till Maya.
Vi var fortfarande 3.
Väl tävlingsmorgon, lördag plingar min tele tidigt tidigt... Anna har 39 i feber & spyr!
Jaha ja, då var d jag & Maya + en tom plats kvar.
Plingade Madde på morron & övertalade henne ta sista platsen....
Sagt o gjort hon skulle komma.
Väl på tävlingen blev Jowa bara mer o mer sugen på o stanna o fortsätta kvällen med oss.
Viljan tog över o hon lyckades TILL SLUT få ledigt från Hotto & precis när d kom klartecken, ringer jag Maya som sitter i min bil sen flera timmar med huvudvärk o frågar hur tillståndet är.
Hon vill åka HEM! Neeeeeeeeeeeeeeej! Inte hon åxå.....
Vilken cirkus!
Hennes huvud pallade inte, värken tog över & Maya åkte hem till Kalix.
Kvar stod jag ( grundstommen i partyvärlden, känns d som ) & Jowa. Helt jäkla otippat!
Men dagen / kvällen / natten var toppen, FÖRRUTOM att vi inte fick fira nått SM-guld, hann knappt få en bit av middagen, Madde kom aldrig och att jag aldrig blev trött. Slutade med att alla ja kände sov, medans jag stod i foajen o lyssnade när en kille spelade piano.
Jag var den enda damen i sällskapet, tror mig ha haft lite pianohäng och sjöng lite.... dock lååååååååågt så ingen hörde. ( dom andra var så fulla iaf, så hade nog inte spelat roll ) Till slut insåg jag att nu var d nog dags för mig med ,så tog alla mina nycklar o drog lott vart jag skulle gå, drog täcket över huvudet o sov!
Vaknade med skallebang! Gör jag typ ALDRIG, kan berott på blandningen kvällen före.
Slumrade till en timme till & sen väntade frukosten, Mmmmmmmmmmmm! Hade kunnat sitta där o äta i timmar.
Men fanns en del andra som hade lite mer bråttom hem.
Packade ihop & åkte hem.
Helgen var nu över IGEN!

Herre så var d måndag igen.....

D e fasiken redan tisdag juh....

I morrn onsdag, sista jobbdagen den här veckan!

Skotercross & fest på torsdag med alla underbara tjejor!

Sen blir d påsk i stugan!
ALLA e välkomna dit =)

Snart kommer nog Ida på besök, dags att koka thevatten!
Sen sängen & upp åter i morrn bitti för ett pass på gymmet!
FÖRSTÅR ni hur duktig jag är? Hur overkligt d e att jag tränar MINST 5 dagar i veckan!?
I like!

Puss & Gooooo där ute!

Love / Sandra.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för inbjudan!!!!!!!!

2009-04-08 @ 13:43:25
Postat av: Mamma

Tack för inbjudan!!!

2009-04-08 @ 13:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0