Överlevt sommaren!

Ja alltså den stora frågan är verkligen om man ska forsätta ta plats i cyberspace med denna blogg som jag är så värdelös på att uppdatera. Händer inte mkt i mitt liv värt o skriva. Eller kanske rättare sagt som jag vill dela med mig av så här öppet. Ska fundera... Lägga ner... eller inte....lägga ner.... eller inte....?

Kalaset ja...
Där lovade jag ju lite HALVT en uppdatering men ingen kom som ni säkert märkt.
MEN det var bland dom absolut roligaste helgerna någonsin!
Går liksom inte förklara, man måste ha varit med.
Ni vet en sån där gång som man inte kan sluta prata om det dyker hela tiden upp nya grejer att skratta åt :-)


 

     

     

    

    

     


Sammanfattning:

  • BÄSTA rummet m. barkyl, sängkjol, duschvägg i glas + att man bostavligen almost ramla ut från hissen & in i vårat rum. Vi slapp dessutom sova i bluestältet. Allt detta för 50 kr extra. KLAAART!
  • Var tydligen No Hablas STÖRSTA fans i dagarna 3. Resulterade i ja si sådär jävligt många foton, haha!
  • Vi fick en ny favvo låt. Mel & Blads MANIAC!
  • Fotade böjen på matstället.
  • Begravde Tjatte på en balkong inne i stan *Tår*.
  • Hittade Kalles sko i barkylen efter långt sökande.
  • Det fantiserades hej vilt på afterpartyna om bla. kritstreck + 4 cm på gatan nedanför :-)
  • Det vart en del after after after after partyn!
  • Stoffe bad om 60 sekunders betänketid kl 7 på söndag morgon efter frågan om vi skulle gå ner på ÄNNU ett after party.
  • Melinda kaffekoppar går räkna på en hand på typ 3 d dagar, helt sanslöst!
  • Vi kom fram till att Ante iaf e rolig.
  • Någon knackade på fel dörr och såg ut som en trött bakfull tintin med en sko!
  • Vi träffade så sjuuuukt mkt nya människor. Helt underbara människor som vi hoppas att vi kommer ha skoj med även i framtiden.
  • Sen startade vi en "kampanj" Nyktra September! Som vart otroligt populär!
  • Vi har redan planerat för nästa år. Att vi KOMMER VARA DÄR. Hur livet än ser ut! ♥

    Fuck nu kom jag precis på att det är fler helger som passerat och berätta om....
    Nu går det fort...
    Det som hänt senaste veckorna...


  • Vi har varit på säsongsavslutningen på westernfarm, sjuuuukt skoj ställe! Resan DIT var inte lika skoj. Säger bara såhär: Drack rödvin & bytte kläder i Töre.
  • Eldfest och säsongsavslutning för hotellets sommarnöjen ute på vasssholmen senaste helgen. Jätte mysigt men MÖÖÖRKT! Fast tur e väl det när man var i den form man var, haha :-) Hjälpte till och städa ön dagen efter var inte liiiika mysigt. Men gjorde en god järning iaf :-)
  • Har varit sjuk till och från  i en månad snart, väldigt less.
  • Fick ett grymt mysigt mess av min Goa sötnos Ida att hon är gravid. Ida & Ronny ska bli mamma & pappa :-) GRATTIS igen!
  • I veckan har jag börjat TOK träna igen! E såååå Jä*** skööönt!

Måndag: Aerobic
Tisdag: Spinning + Yoga
Onsdag: Gym + lång prom
Torsdag: Spinning + aerobic
Fredag:  VILA för nu har jag träningsvärk kan ja säga!
Lördag: Löpning
Söndag: prom, ev gym.

Nu e man igång igen & riktigt taggad!

Nu e snart den här veckan åxå slut.
I helgen ska jag umgås med the familia..
I morrn ska jag på middag i Lule hos morbror och på lördag hos min far. Jäkla skönt slippa laga mat!
Ska bo hos mamma under helgen, så jag finns i Töre om ni undrar.
Var GODE länge sen man sov där o bara VAR där.
Men jag ids inte köra fram o tillbaka, ska bli skönt med en lugn helg.
Ja så ser den ut Nu iaf :-) Planerna har ju ändrats förr... Men tror den e ganska spikad.

Tänkte detta skulle bli en tidig kväll men så vart d ju inte när jag hamnade här.
Men nu e d dags stänga dom stora blå.
Så jag säger nu GONATT & dröm vackra drömmar!

Puss & Gooo där ute!

Love / Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0