Träning ger styrka i kropp & själ

Tacksam in i själen!

Det är jag för att min bästa chef & vän aldrig slutade gnälla att jag skulle börja träna PÅ RIKTIGT!
Det tog ett tag, mycket velande.
Men nu är jag där, i träninglivet och jag älskar det!
Är oerhört STOLT över mig själv att jag nu hållt i gång så ofattbart bra i 8 månader.
Började med en skidrunda i Ylläs som ledde till skidköp och över 25 mil skidor i vintras.
Därefter vakande jag en morgon och hade bestämt mig.
Medans skidorna nu vilar köper jag ett guld kort på TC ( innebär gym + passträning ) och bara köööör!

Har aldrig varit den som varit lat och inte tränat ALLS.
I mina yngre år spelade jag fotboll ,och dansat det har jag gjort hela mitt liv!
Men som för många andra satte knäna stopp för både och.
Sen har det mest varit vardaglig motion och mkt hemmaträning.
Men skillnaden att ta sig hemifrån och till den där byggnaden på furuhedsvägen är större än jag trodde.
Den utgör en grym känsla, en styrka!
Jag är glad, stolt och starkare varje gång jag går därifrån.

Nu i vårat nyktra september blir d detox, träning i massor & god och nyttig mat.
En renlevnadsmånad helt enkelt.
Känns grymt bra.

Nu ska jag kura ihop mig i soffan med lite grönt the ( UTRENSANDE ) och nöta ännu några avsnitt S.A.T.C

Love / Sandra



Kommentarer
Postat av: Jowa

Lite j-vla ångest jag får när jag läser din blogg =) MEN de är riktigt roligt och höra att de går bra för dig.. Puss och Go

2009-08-26 @ 00:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0