Då var det äntligen dags...


... för ett kungligt bröllop, och det tycker jag riktigt mycket om!
Alla ni "nya" vänner vet nog inte detta, men alla "gamla" VET hur kungaintresserad jag är!
Så i dag när man vaknade ( förbaskat sent ) till en underbar dag jämnför med i går ( Snö jävla storm ) och slår på tv:n när jag ska äta min tokmumsiga frukost säger dom att det är förlovning på G! Wiii, längtar och få se allt! Detaljer, detaljer!
Så dagen började riktigt bra!





Väl på jobbet kl 13 bjöd Millan på semlor åt höger o vänster, kylen fylld.
Så då åt man årets första och MEST TROLIGT sista semla, e ingen semelfantast.
Men kommer någon med "moffasemlan" äter jag med nöje =)
Den e Miniliten och fylld med vaniljkräm!! ( Önskar moffa fanns kvar kunde hjälpa mig fixa såna )

Sen vart d jobb i ett resten av dagen, lovley att ibland bara mata behandligar skön känsla och dagarna går sjukligt fort!
Döööööhungrig efter stängning gick jag hem o smällde ihop en fullkornslasange, vart super duper god!
Men hann småäta på tok för mkt innan den var färdig!
Och träningen...?
Hur går d me den...?
Står just nu still efter en minst sagt kosmiskt kall vecka...eller e d veckor?
Men i MORRN då står jag på skidorna igen innan jobbet, håller tummarna på solsken i morgon med!

Så nu stänger jag nog av den här kroppen o skallen för i dag och slänger mig till sängs några timmar.
Vi säger väl GONATT nu då mina vänner o fiender!

Dröm vackra drömmar!

Love / Sandra Blad.


Me on the företagsgala 2009.
Håret var iaf fint =)

Joooo, saknar Sara.
Tycker hon ska komma hem nu!!!




Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, kneppis, du är ju knasig! Dem är ju pinsamma ;)

2009-02-26 @ 20:31:11
URL: http://idabergeskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0