~ Hope and Glory ~



Men e han inte rent ut sagt UNDERBAR så säg?!?!?!?!
Ja, enligt mig iaf.
Nu Måns ror vi hem hela skiten i globen! ;)
"Hope and Glory" kommer spelas varm i min närhet kommande året....åren?
Hur var d med Cara Mia? hihi....

Onsdag i dag!
KALLT även idag!
Ska d nånsin bli varmare? Allvarligt? Min träning skiter sig big time!
Här satsar man på utomhus träning för att samtidigt andas frisk luft, men d går ju inte!
D e ju bara föööööööööööööör kallt hela tiden.
Det där jäkla gymmet skriker bara i mitt huvud, men ändå tar ja mig inte dit,
Nä jag blir bara mer o mer sötsugen nu ist, just för att jag inget gör. FAN!

Håller på smida lite planer inför helgen men kan fasiken inte berätta om dom.
För e en person som inget får veta.
Får berätta nästa vecka ist =)

Arbetsdagen e över, middagen intagen, dags ta tag i klädHÖGARNA i sovrummet ser inte sängen snart...inte heller golvet faktiskt. Hemskt.Måste verkligen fixa mig mer förvaring!

Ha en mysig ondagkväll sötnosar!


Love / Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0