Sa ju d... Fredag IGEN!

Sista placet jag bloggar ifrån men i dag gör jag d.
Jobbet.
40 min kvar av den här arbetsdagen / veckan.
Jobbat ensam i 2 dagar. D e fasiken mindre roligt när man e van ha tjejerna omkring sig hela dagarna =)
Men d har gått bra ändå.

Träning efter jobbet, undra vad?
Sen middag, något LÄTT.
Sen vet jag inte mer om kvällen... lugn o skön fredagskväll hemma i soffan tror ja.
I morrn åker jag ju till stan o firar Maddis! Stumpan =)
Blir garanterat skoj, vi brukar ju ha d!

Sista rycket nu här!

Ha en mysig fredag!

Love / Sandra

TANKARNA GÅR TILL FAMILJEN FROHM I DAG!
En tung dag med mycket minnen, men morgondagen kommer....
Tro d eller ej.
Var starka o ta hand om varandra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0