Helgen gick raskt...

I bland kan omvärlden verkligen göra en oerhört irriterad!
En liten sak kan bli så stor & fel.
Man försöker bara skaka av sig d och inte bry sig, jag vet ju vart jag har mig själv.
Men ibland går d inte, ibland vill man helst bara..... ja typ strypa vissa.
Men d får man ju inte....
Äh ska inte älta en massa skit här åt er, allt löser sig på nått sätt i slutändan iaf.

Det finns ju lite roligheter iaf bland allt elände...
Som att jag precis köpt snyggaste jackan! Love It!



Ser ni....??
ROSA detaljer!
Så gullig!
En året runt jacka som passar utmärkt till mina nya täckisar åxå!
Ursh o fy så dyrt det blir o gå in i den där sabblars butiken!
Nu kommer jag inte dit igen på ett bra tag ;)

Jaha ja.... vill ni veta vad som hänt i helgen då?
Mest troligt därför du sitter o läser detta just nu, haha!

FREDAG:
Drog en middag med bästa Millan på B4 efter jobbet.
Lovade sedan att hämta I & R på kallax senare på kvällen. DUMT lovat! =)
Det har ju som snöat lite senaste veckan som jag hoppas ni lagt märke till.
Skulle ta parets bil mot Lule men den hade ju stått still i 1 vecka där på en uppfart som inte var skottad och hade plogkarmar som Sandra e livrädd för.
Där stod den... bilen ...UNDER snön bokstavligen talat!
Där står man i för lite kläder i 20 graders kyla o GRÄVER fram bilen och TOKGASAR ut från gården o över plogkarmen! Ut tog ja mig men nu var mina tår IS!
Nå jag tog mig till stan, å FORT gick d =)
Bilen var varm o go när dom nylandade blev upphämtade.
Jepp då var mina vin kamrater hemma igen.
Självklart avslutade vi dagen med ett glas innan jag sen vandrade hem i KYLAN o somnade sött kring 2 tiden.

LÖRDAG:
Jobbet kallade! Jag kan faktiskt tycka d e lite mysigt jobba dom där 4 timmarna på lördag.
Fick massa gjort, nu e d rent o snyggt på salongen!
Härligt komma dit i morrn!
Sen drog jag en massage på en stel Kalle som kraschat dagen innan....
Ett besök på B4 hanns med innan  jag sen äntligen tog tag i saken o städade lägenheten som såg ut som en svinstia rent ut sagt.
Har inte ens vilja vara hemma för d har sett ut som att någon slängt in en bomb här.
Men nu e d´ok, nu kan man bo här igen.
När klockan sen slog 19 satt vi nere på folkan och kollade på sangisrevyn som uppträdde.
Dom e ju så grymt duktiga! skrattade i 2 timmar.
Nå vidare drog jag, I & R hem till dom där Fredde sen slöt upp och vi satt o svamla o myste på med lite rött.
halv 2 kom den briljanta ideen att vi skulle ner på hotto o bara kolla läget, sagt o gjort så var vi nere på d där j* stället  igen! Jag som lovat mig själv att inte gå dit på bra länge.
Nå vad var vi där då? en kvart?? Kände mig gammal o tråkig. Dööööö trist!
Vi drog....
Gick i ras ttakt tillbaka till Rammel o  gjorde några tappra försök till att få igång sing star.
Gick inte, nu vart vi trötta.
D vart Gonatt!
Mysig kväll om vi bara hade skippat hotto dom där minutrarna, d var ju faktiskt dessutom äckligt kallt ute!

SÖNDAG:
Ides inte gå hem i natt så lånade soffan o ett sjukt fluffigt duntäckte och sov som en prinsessa!
Drog en vända hem och fräshade till mig o åkte ner på B4 för söndagsbrunshen.
Jäklar vad gott d var i dag, åt för en vecka kändes d som. Tror jag hann med ALLT, till o med våfflor.
Mmmmmmm!!!
Satt där i några timmar innan jag sen gick o köpte snygg jackan...
Eller köpte o köpte.... Fan, d e nu irritationen kommer in i bilden. Men d e en historia för sig...
Orkar inte ens tänka på d just nu. Done is done.
Nu har här tvättas o lagats middag.
Ska strax ner i tvättis igen och sen blir d soffhäng.
E d nå o se på tv i dag månne???

Sen får vi se om d händer mer än så i dag, tror inte d.

Hoppas ni alla haft en super helg!
I morrn e d måndag igen..... Men lugn....
D e snart fredag igen.

Love / Sandra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-08 @ 19:55:48
Postat av: Anonym

Men huuuu! Har inte du sett på tv, det som alla pratar om??? Duntäcket! Men FYYY! Hihi Och jag som vet vilken djurvän du är! Ha det gött! :)

2009-02-08 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0