1 år äldre...

Igen!
Så var man 25.
Nu tror ja att jag slutar fylla år faktiskt.

Började min födelsedag med att vakna upp & läsa några fina gratulationsmeddelanden på telefonen före 8 på morgonen.
Dessa hade dock kommit MYCKET tidigare, bra o vara ute i god tid, den brukar jag själv åxå köra.
Men sen ni...!!
Tänkte att nu baske mig!!!!!
Klev upp & lagade mig själv en stadig & mumsig gröt o ägg frukost och lät den landa ordentligt.
SEN.....
SEN NI...
klockan 9!
Stod SANDRA i skidspåret på djuptjärn på sina nya fina skidor!
Jepp körde ett varv i kassa spår men kände mig MÄKTA duktig att jag tagit premiären på min 25 årsdag dessutom!
Varit stolt hela dagen...och d låter jag mig själv vara för d e prestation för o vara jag!
Så nu ni e d träning som gäller! Ska FÖRSÖKA ta mig ut innan jobbet i morrn igen om inte spåren e helt översnöade.

Sen gick jag en sväng o gjorde sånt man INTE FÅR göra, sola.
Jag vill bara vara lite brun till festen så känns som jag kan vara värd d. Annars får jag inte hålla på med såna dumheter!

Hemma igen & satte i gång tårtbaket.
Varje år e d samma visa.
Ska jag baka prinsess eller gräddtårta?
Vet att d räcker med en men likt förbannat blir d två för att jag inte kan bestämma mig.
Så nu såtr det tårta till ett helt regemente i kylen.
Så missade ni fikat i dag finns möjligheten även i morgon! =)
Fika har jag åxå bakat i mängder, tycker d e kul ha mkt bju på så d blir oftast så.
Så e ni sugna på en fika nån dag säg till, vi behöver inte gå längre än hem till mig, haha!

Varit på kina även idag!
Vikingen var stängd, men lika gott var d väl i dag som i går ändrade bara menyn aningen.
Haft lite gäster som varit här o mumsat o jyrat och nu e d dags för sängen så man orkar ut i morrn bitti och sen jobba järnet.

Mkt jobb på schemat i veckan och sen smäller d på lördag!!
Hoppas verkligen på en super duper rolig fest, härligt folk så kan inte misslyckas!
Har du inte anmält dig än? DO IT THEN!!!!

Vill även skänka miljoner tankar till familjen Frohm som just nu är i sorg ♥
Vissa dagar inser man verkligen att livet inte är för evigt och att det kan bli alldelens för kort.

Tack alla underbara för alla fina gratulationer idag, värmer i hjärtat! ♥

Love / Sandra ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine :)

Önskar att jag hade kunnat komma o gratulera dig igår :( Men jag kommer göra det nästa helg! Känns på tok för länge till fredag bara :/ Pusspuss

2009-01-19 @ 11:33:26
Postat av: Danni

Hade ingen bil igår. Pekka hade den på jobbet. Men jag tänkte att jag å Alvin ska komma nån dag i veckan om det går bra.

Hur jobbar du?

KRAM

2009-01-19 @ 15:27:14
URL: http://danni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0