Härliga måndag, snart e d ändå fredag igen....

Jaha så hann klockan gå över 00 sträcket igen.
Suck att klockan har för lite timmar per dygn!

Skulle ut på spåret i morse, men en dunkande huvudvärk klockan 5 fick mig att ställa om klockan och sova längre.
På jobbet igen, måndag.
Förr bäva man sig för måndagar.
En hel veckas arbete framför sig.
Nu går jag dit varje morgon med ett leende på läpparna (oftast iaf) glad i hjärtat iaf att ag får gå dit varje dag och jobba.
♥Älskar stället, jobbet o vännerna.♥
Hur kunde jag ha sån tur?

Nå dagen gick i ett nafs och väl hemma drog jag på mig pjäxisarna i drog faktiskt en runda i spåret, DAG 2!
Kommer detta hålla i sig verkligt?

Bästis har precis farit, hon kom o hälsade på i kväll.
Herregud 3 MÅNADER sen vi sågs sist, sjukt!
Så länge FÅR D INTE GÅ!
Ska snart dra en ordentlig Lulehelg, bara jag & bästis!♥
Myyyyys!
Så där for några bitar fika till, dock inte så mkt som borde försvinna!
Inte bra o ha börja träna o funderar ordentligt på matvanorna och har köket fullt i massa fika!!!
Å så åker kakmonstret iväg o jobbar hela veckan (Lillebror) =)

I morrn ska ja gå o kolla in en armklocka.
Hoppas på att jag hittar "den" the right one direkt!
Vill ha en sån där lite större typ killklocka fast i tjejstuk, förstår ni? =)
Nå får se i morrn....
Börjar inte jobba förrän 12 så ska väl försöka hinna med en del på to do listan!
Fan att den ALDRIG blir kortare bara längre o längre....

Men nu dags att träffa John Blund igen, han e som en kul underhållare under ögonlocken den typen!

Sov gott mina skatter där ute!♥

Love / Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0