Jerringpriset!



Jäklar vilken tillställning d var, ni skulle varit där!
Idrottsgalan pratar ja givetvis om.
Efter mina 3 dunder åk i spåret tyckte nu svenska folket att jag var värd Jerringpriset!
Inte illa pinkat, haha!
Såg ni mig inte?
Skämt o sido, KALLA ( min tvilling, asg ) vann i går Jerringpriset!
D e hon guld värd!
Men kan fortfarande inte se likheten på oss två som finnen =)
Sjukt kul iaf.
GRATTIS KALLA!!

Sket sig med träningen nu på morgonen, ska in o jobba tidigare.
Ingen klocka blir d heller...
Och to do listan blir nog inte kortare.
Men extra pengar tjänar man juh, tänker så ist =)

Tisdag i dag, 3 dagar kvar sessan så kommer du =)
4 dar kvar så e d party på hotto hörrni! ;)
Sweet!

Saknar mina vänner som e i ja där borta...långt borta....i alperna typ....
Hoppas dom har alla ben o armar kvar!

Dags fixa sig i ordning nu!

Ha en bra dag!!!
Puss!

Love / Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0